Rabu, 23 Disember 2009

HARI KELUARGA PPA 2009

Alhamdulillah awwalul kalam...biasanya tiap kali nak mula entry baru, selalu saya mulakan dengan ungkapan kata “lama dah tak update blog”…kalau dah lama tak masuk cerita baru memang itu la ayat yang biasa digunakan…rasanya akan datang kalau rajin masuk cerita baru pasti dah tak guna ayat tu kot???



7 dan 8 November 2009 peristiwa ini berlaku…gambar berkaitan dah lama letak kat desktop laptop ni…cuma ceritanya yang belum disusun menjadi tulisan yang lengkap. Sebetulnya kisah mengenai Hari Keluarga PPA ni dah lama sepatutnya dipaparkan dalam blog ni…tapi nak buat macam mana ye…sendiri yang tau kenapa.

Sejak saya mula bertugas di PPA Ogos 2006, ini adalah Family Day ke 2…kali pertama pada tahun 2007 semasa Dr Nordin menjadi Penguasa. Tahun lepas kami ada cadang juga untuk buat Family Day tapi dek kekangan masa dan program yang agak padat, perancangan tersebut tidak dapat dijayakan, namun Alhamdulillah, di bawah pimpinan Us Che Alias…tak dapat Family Day pun kami sempat jalan-jalan buat lawatan ke ILDAS di Sabak Bernam. Tahun 2009 ni, kami cadang untuk buat lawatan ke Perak dan Family Day…yang dapat dilaksanakan cuma Hari Keluarga…tahun 2010??? Wallahu a’lam…

Alhamdulillah juga…semua warga PPA hadir dalam program tersebut…ada yang bawa suami…isteri…anak…ibu…adik…kakak…abang ipar…makcik…anak buah…tapi takde yang bawak ayah ye???

Keseluruhannya…kira okey jugak la…happy dan mencapai objektif…walaupun ada beberapa hal yang mungkin ada yang kurang berpuas hati…biasa la tu…tak nak ulas lebih2 la…sekurang-kurangnya jadi pengajaran yang berguna untuk penambahbaikan Family Day tahun-tahun yang mendatang.



















0 ulasan: